My UITM BestFrenZz

Wednesday 9 March 2011

mahligai mu dari air mata

Izinkan diriku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar kupaparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak kusangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang

Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepiku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diriku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pintaku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh tuhanku tabahkan hatiku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini dibelasah rindu tetapi apa dayaku

Kucuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat padamu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang...

Hahahaha. Layan gile kowt lirik ni. Terdengar plak lagu ni tadi kat suria.fm. Memecah hening malam dan menusuk terus ke dalam jantung. Teringat kembali kenangan silam, dimana aku dan dia sedang hangat bercinta. Ahhh. Lupekan. Ahahahha. Kehidupan sekarang bagiku sudah cukup membuatku bahagia di samping keluarga dan rakan rakan yg sempoi giler lahh. X terase sngt la kesunyian x berkapel nieh. Gi pon mmbe aku pon ramai yg xde awek lagi kan. Ape nk kesah. Pade yg ade tu, jage dan sayangi lah awek korang baek baek. Satu dah cukup. Jgn nk bnyk bnyk sngt la. Nnty jadi cam sorang nieh, smpai skng xde awek. Ahaha. Aku xdek mnde nk tulis sngt pon. Cume mggu ni mmg kompem bzy ar. Ngan test nye, research nye, futsal nye. Ahahaha. So, semoge berjumpe lagi pade hari hari yg mendatang yee. Ase cm nk letak gmbor, tapi xtaw nk letak gmbor ape. Hurmm. Amek je la gmbr nieh. Ahahaha.


nieh gmbar aku kat PCB aka Pantai Cahaya Bulan. Korang penah pegi ?? Penah dengar x name tmpt tu ?? Ahahaha. Best la jugak. Ombakk dye deras giler lahh. Aku nk masuk pon kamjat. Tapi lame lame rilek je. Kitorang je pon yg mndi kat ctu. Ahahaha. Besh besh. Jap gi na tgk Ac Milan lawan Tottenham Hostpur. Agak agak sape menang ?? Hee. Oke la taw taw. Gerak dlu yee. Take care all. Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment