My UITM BestFrenZz

Saturday 5 March 2011

Settle

Ahahaha. Perjumpaan bersama Inspektor A-team telah selesai. X banyak cakap pon. Datang cop je. Aku ingt nk wat mnde la tadi kan. Opsss. Memang perjumpaan telah pon selesai. Tapi. Haaaa, ade tapi dye. Tapi nye, kes kitorang nieh masih belom selesai. aku pon beron lah. Bile la nk selesai gamaknye. Bulan depan, pada tarikh yg same, kitorang terpakse pergi semule ke pejabat A-team untuk mendapat cop kali kedua. Aku dengar dengar cite, kami akan berjumpe dengan mereka mereka di pejabat A-team tu tiap tiap bulan sehingga lah kes ini selesai. Bapak laaa. Leboh ler duet aku ulang alik kelantan - perak. Aduyaii. Aku harap la kes ini akan selesai secepat mungkin. Tekanan !! Korang pon doa doa lah skali eh. Smoge xde ape ape yg menimpa aku n mmbe mmbe aku yg terlibat. 

Aku skng ngah lepak kat tmpt keje mmbe aku. Kedai enset. Bnyk jugak enset aku try gune. Ahahaha. Macam org kaye doww. Tiap minit tuka enset. Korang ade ke ?? Hahahaha. Aku nk blek gopeng nieh. Ujan plak. Esok ataw isnin aku blek kelantan. Kelas cik tim pom masok la 9 kali aku x pegi. Agak agak dye gi repot x ?? Aku riso ler kene repeat blek sem depan. Adoyai. Longlai. X snggup eden. Ahaha. Bereh bereh. Aku update sket sket dah la. Nnty nnty aku update lagi lah yee. Ahaha. Tata all. Take care. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment