My UITM BestFrenZz

Friday 1 April 2011

Single !!!

wahahahha. Bapak lame la aku dah x update blog aku ni. Korang rindu kat aku x ?? Ahaha. Sian kat korang kan. Aku bukan malas nk update, aku buzy sket arr skng nieh. Bermacam-macam test, bermacam-macam report, bermacam-macam presentation aku kene bwat sejak kebelakangan ni. Jap gi pon aku ade test, kul 9. Tapi aku xleh tido plak. Aku nk cite pasal sorang mamat single nieh. Ahahaha.


Haaa. Ini la mamat nye tuh. Bapak la jambu. Kan kan kan ?? Korang kompem setuju ngn aku punye lahh. Empunya diri diberi name Amin Rahmat Bin Mohamed Rozimi. Berumur 20 tahun, tinggal gi kuarters bomba gopeng, dan bekerja sebagai setiausaha di Gudang Tesco. Bangge kan tesco dapat pekerja jambu gini. Ahahah. Dye ni single wehh. Aku nk sesape yg berminat, korg komen arr kat bawah. Nnty aku settink ngn dye. Oke ?? Jgn tggu lame lame, nnty kene rampas plak. Skang ni dah ramai awek cari laki. Seperti perumpamaan ade menyebut, perigi mencari timba, jamban mencari bontot. Jgn malu jgn segan, halo halo ngn wa. Ahahahah.

Oke oke. Wa dah xde bnde nk smbng. Pe pe hal, komen je. Kechik, ape mcm wa punye post baru ?? Ade cun x ? Ahahahah .. Maaf andai ade tersalah kate, tersasul bicara, terumpat blkng blkng, yeee ?? Tata, tc all, Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment